Promoció Batxillerat La Ginesta – 2026
la nostra jungla particular!

Que tingueu molta sort en l’etapa que ara inicieu i no oblideu mai on teniu casa vostra…
la nostra jungla particular!

Que tingueu molta sort en l’etapa que ara inicieu i no oblideu mai on teniu casa vostra…
Benvolgudes famílies,
Ja ha estat publicada la llista d’alumnes assignats al centre i la llista d’espera. Als següents links podeu accedir a la publicació a 10/06/26.
Per qualsevol dubte, us podeu adreçar a secretaria de manera telefònica dins l’horari d’atenció.
El programa Diploma Dual® creat i desenvolupat per Academica Corporation prepara els estudiants per adquirir els millors nivells de competència en base a tres grans objectius.
Els alumnes a partir de 3r d’ESO poden participar del programa de Diploma Dual. A continuació poden accedir a la presentació del nou curs:
Benvolgudes famílies,
Ja ha estat publicada la llista ordenada. Al següent link podeu accedir a la publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el nostre centre en primera petició ordenada a 29/04/26.
Per qualsevol dubte, us podeu adreçar a secretaria de manera telefònica dins l’horari d’atenció.
Hi vam anar i ho vam petar! Així és, un any més hem participat en el Fòrum de Treballs de Recerca de Castelldefels (ja en portem XXII!). Ha estat el 16 d’abril i hem portant tres treballs excel·lents, un dels quals s’ha emportat el primer premi: L’Art de fer Pa, ciència i tradició, de Lluc Comas.

Els altres dos alumnes representants de La Ginesta han estat el Nico Elías, amb el seu treball Desxifrant l’indesxifrable: Criptografia Quàntica, i la Paula Lozano, presentant Influència oculta, el paper dels influencers i la publicitat subliminal en el consum adolescent.

Enhorabona als tres pels vostres magnífics treballs i a la resta de la promoció per l’excel·lent qualitat d’ enguany.
Benvolgudes famílies,
Ja ha estat publicada la llista amb barem provisional. Al següent link podeu accedir a la publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el nostre centre en primera petició amb barem provisional publicada el 15/04/2026.
Per qualsevol dubte, us podeu adreçar a secretaria de manera telefònica dins l’horari d’atenció.
L’any 2018 vàrem començar la trobada annual de l’English Day. Un divendres de primavera ens trobem els alumnes de l’escola per celebrar el nostre gran English Day. Comparting un dia All in English!!
La nostra intenció és acostar els alumnes encara més a l’anglès.
Des de primera hora del matí i fins la sortida a la tarda farem diverses activitats adaptades a cada nivell.

This Friday 10th April, our English Day will feature an opening ceremony, workshops, treasure hunts, games, a special lunch and a dancing and singing afternoon.
And of course, we will sing our fantastic hymn. We are sure we will enjoy the day, learning and having fun at the same time.

El passat divendres 13 de març tot el batxillerat científic de La Ginesta vam assistir al Young Photonics Congress 2026 de l’ICFO acompanyant l’alumne de 2n Nicolàs Elías Alonso, que va presentar el seu treball de recerca Desxifrant l’indesxifrable: Criptografia i Mecànica Quàntica, basat en les sorprenents propietats de la llum. A part de l’experimentació que el Nico havia pogut fer a les intal·lacions de l’ICFO, tots vam poder gaudir durant el matí del congrés de les conferències científiques i de la sessió de pòsters de tots els projectes presentats. En definitiva, una experiència que procurarem repetir!
In the annual Tortosa Irish Festival, www.tortosairishenglishfestoval.com there is a debate competition between different schools held at the Universitat Rovira i Virgili in Tortosa. Teams compete in several rounds, and the best team progresses until a final winner is chosen.
Our school participates in this tournament and last year, our team won the competition and received a special prize: a one-week trip to Wales.
We stayed in Swansea with host families, attended university classes in the mornings, and took part in activities and trips during the afternoons and weekends. It was a great experience that allowed us to learn more about English, Welsh culture and traditions.

